اظهارات فرماندار دیواندره در خصوص تصادف کاروان وزیر بهداشت
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرماندار شهرستان دیواندره درپی انتشار خبر تصادف خودروی کاروان همراه وزیر بهداشت سه شنبه شب در گفتگویی با سایت خبری شفا آنلاین اظهار داشت که خبر را پیچانده‌اند، اصلأ در خودرویی که تصادف کرده اعضای وزرات بهداشت یا هیئت همراه حضور نداشته‌اند.

بهرام فاتحی در این گفتگو همچنین اعلام کرده است که تصادف بر اثر برخورد دو خودروی پرادو و روآ به علت سرعت غیر مجاز رخ داده که ظاهرأ افراد داخل آن قصد ملاقات با وزیر بهداشت را داشته‌اند.

وی ادامه داده است: در خودروی روآ جوان 20 ساله سرباز وظیفه به نام، هیمن خداجویی، اهل سقز حضور داشته که از سقز قصد رفتن به سنندج را داشت که متاسفانه بر اثر تصادف جان خود را از دست داد. اما سایر مصدومین که در هر خودرو دو تن بوده‌اند نیز پس از انتقال به بیمارستان دیواندره و انجام درمان سرپایی مرخص شده‌اند و حال هیچکس وخیم نیست.

وی علت اصلی تصادف را جاده یک طرفه و عدم احتیاط و رعایت سرعت راننده خودروی پرادو اعلام و تأکید کرد: البته متاسفانه ما جاده‌های مناسبی نداریم .اما برای 2 بانده کردن جاده‌ها اقداماتی دردست اجراست.

فاتحی به شفا آنلاین گفته است: متاسفانه حادثه‌ای رخ داده و نیازی به این همه بزرگنمایی از سوی برخی رسانه‌ها نبود چرا که این سفر خیلی خوب و پربرکت بود و برای استان کردستان و شهرستان ما نیز بسیار حائز اهمیت بوده است چرا که پیش بینی‌هایی نظیر ساخت بلوک زایمان و ساخت بخش دیالیز برای بیمارستان دیواندره صورت گرفته است.

این اظهارات عجیب و غریب در حالی است که استاندار کردستان و وزیر بهداشت و دیگر مسئولان علوم پزشکی کردستان پس از وقوع این حادثه تأسف خود را ابراز داشته و در خبرگزاری رسمی دولت(ایرنا) نیز اخباری در این خصوص منتشر شده است.

دکتر میرزایی مشاور معاونت بهداشت وزارت بهداشت و فرزام بیدارپور معاون بهداشتی علوم پزشکی کردستان جزء سرنشینان خودرو پرادو بودند و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف دقایقی پس از وقوع این حادثه خبر آن را هم منتشر کرده اند و باشگاه خبرنگاران جوان نیز در بخش عکس خود گزارشی تصویری را از حادثه بازتاب داده است که به عینه می‌توان در جمع مصدومان حادثه مشاور معاون بهداشت وزیر و معاون بهداشتی علوم پزشکی کردستان را مشاهده کرد.

حال این اظهارات عجیب از سوی شخص اول اجرایی شهرستان دیواندره و نبود تسلط بر موضوع توسط آقای فرماندار از سوی مخاطبان رسانه‌ها به چه شکلی تفسیر خواهد شد؟

آیا تکذیب اصل ماجرا آن هم با حضور بیش از 50 نفر از خبرنگاران، کارکنان علوم پزشکی، رانندگان دستگاه‌های مختلف اجرایی همراه کاروان و کادر اورژانس همراه  به جای عذرخواهی آقای فرماندار و مسئولان هماهنگ‌کننده این برنامه از مردم امری درست و منطقی است؟

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس نیز در اظهاراتی عجیب در گفتگو با خبرگزای ایرنا از انتشار این حادثه در رسانه‌ها به عنوان یک بزرگ‌نمایی نام برد و افزوده است: " متاسفانه در این تصادف یک مرد 20 ساله جان خود را از دست داد در حالی که برخی خبرنگاران طور دیگری این موضوع را پوشش دادند و این حادثه را بزرگتر از واقعیت نشان دادند".

محسن بیگلری در این اظهارات افزوده است: این تصادف کاملا عادی بوده است حتی در دولت قبل نیز مهندس نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی در جریان یک سفر کاری تصادف کرد و روانه بیمارستان شد، پس احتمال تصادف در چنین سفرهایی نیز عادی است.

نماینده شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس خاطر نشان کرده است: فاصله خودروی حامل دکتر هاشمی با خودروی پشت سری که تصادف کرده حدود 10 کیلومتر بوده و وزیر بهداشت نیز 30 کیلومتر بعد از طی مسافت متوجه تصادف شده است.

این در حالی است که آقای نماینده خود در این کاروان حضور نداشته و این موارد را بیان کرده است چرا که کاروان وزیر بهداشت متشکل از 16 ماشین بوده و همه ماشین‌ها پشت سر ماشین وزیر در حرکت بودند و فاصله آن‌ها با همدیگر تنها چندین متر بوده است نه چندین کیلومتر.

خبرنگار خبرگزاری‌های ایرنا، فارس، باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه کیهان، عکاسان خبری خبرگزاری‌های مهر و باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگاران و تصویربرداران صدا و سیما مرکز کردستان از شاهدان عینی این حادثه بوده و در دقایق اولیه وقوع آن اخباررا منعکس کرده‌اند.

همچنین ده‌ها نفر از همراهان وزیر، رانندگان و کارکنان علوم پزشکی استان نیز در این ماجرا به عنوان شاهدان عینی محسوب شده و اظهارات آنها و اخبارشان با موضع‌گیری نماینده مردم سقز و بانه کاملاً متناقض است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com